Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Contactformulier
Telefoonnummer
dressforimpress@hotmail.com

Stuur ons een berichtje via Facebook of Instagram

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Wil je snel antwoordt op je vraag is bellen altijd het beste, wij zijn telefonisch bereikbaar.

Uiteraard kun je ons ook altijd mailen of contacten via facebook, instagram en via whatsapp

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Wanneer je van ons een kortingscode hebt kun je deze in jouw winkelmandje invullen. 

Krijgen jullie uitverkochte items weer op voorraad?

Ben je net te laat met het bestellen van een item en weet je niet of deze weer op voorraad komt?
Je kunt het beste onze Instagram of onze Facebook pagina in de gaten houden.
Hier zullen wij al onze items plaatsen. 

Ik ben op het moment van bezorging niet thuis, wat nu?

Wanneer je op het moment van bezorgen niet thuis bent kan het zijn dat de bezorger jouw pakket bij de buren bezorgd.
Mocht de bezorger jouw pakket niet bij de buren hebben bezorgd dan doet de bezorger de volgende dag weer een bezorgpoging.

Alle pakketten verzenden wij als pakket post.
Mocht jouw pakket door de brievenbus passen en de bezorger kiest ervoor deze door de brievenbus te stoppen, zijn wij hier niet verantwoordelijk voor. 

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending bij Postnl, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens en T&T

Kan ik na het plaatsen van de bestelling, deze nog wijzigen?

Na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze zo snel mogelijk klaargemaakt om te verzenden.
Aangezien de bestelling dan al te ver in het verzendproces zit kunnen wij niet garanderen jouw bestelling tijdig te wijzigen.
Wel kun je altijd contact met ons opnemen hierover. 

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met ons via onze contactpagina of onze telefoonnummer.

Ik heb een verkeerd product ontvangen?

Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling.
Mocht dat het geval zijn vragen wij jou om direct contact met ons op te nemen.
Ook is het handig om foto’s van het verkeerde item naar ons te mailen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om samen met jou naar de beste oplossing te zoeken. 

Wat is jullie retourtermijn?

Je hebt het recht om jouw bestelling retour te sturen binnen onze retourtermijn van 7 dagen.
Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op!
Oorbellen / Swimwear / Brillen & Tassen, accessoires kunnen i.v.m. hygiëne / het niet kunnen controleren of het gedragen is niet retour.

Zie onze pagina retourneren & Ruilen  

Wat is jullie retouradres?

DRESS FOR IMPRESS
BOSSELAAN 13
5702 NV  HELMOND

Wat moet ik doen bij een klacht?

Dress for Impress vindt tevreden klanten belangrijk. Service en kwaliteit zijn daarom speerpunten. Wanneer u niet te tevreden bent over onze service of de kwaliteit van een product, neemt u dan contact met ons op. Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u graag naar een passende oplossing.

Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht.

U kunt contact opnemen via ons contactformulier of via onderstaande opties:

Klantenservice webshop:

telefoonnummer 
E-mail algemeen

Kortingscode

Wij hanteren geen welkoms kortingscode! 

Al onze kortingscode worden vermeld via social media ( facebook en instagram). Bij deze vermelding staat altijd aangegeven welke code u kunt gebruiken, tot wanneer de code geldig is.

Artikel retourneren?

Een artikel kunt u bij onsretourneren via onze pagina staat precies uitgelegd, hoe wij dit doen! 

let op: wij werken alleen met een tegoed ( code ) die u van ons ontvangt, zodra wij u retourpakkertje hebben ontvangen! 

Deze code kunt u bij een van uw volgende bestellingen invoeren op de website! 

Waarom kan ik mijn pakketje, nog niet volgen met mijn track and trace code?

Als wij je pakketje inpakken, dan ontvang je binnen enkele uren een track en trace code van PostNL. Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt. Je kunt je pakketje traceren zodra PostNL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum. Dit gebeurd ‘s avond en je kunt je pakketje volgen vanaf ongeveer 21:00 uur ‘s avonds.
Houdt er rekening mee dat dit in het weekend anders is. Als je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje maandag pas opgehaald door PostNL. Dit betekend dat de track en trace code maandagavond pas gaat werken.

Pakket retour gestuurd, maar nog geen code

Zodra het pakketje bij ons retour binnen komt, verwerken wij onze pakketjes. Vervolgens ontvangt u per mail een tegoedcode, die u bij uw volgende bestellingen kan invoeren op onze website.

Code niet ontvangen?? Kijk goed uw spam/ongewenste mail naar of daar de mail in is ontvangen. Anders neem contact met ons op 0629622885